tisdag 18 november 2014

Nu är det nära....

Vilket ögonblick som helst kommer besöksräknaren att klicka över till 150 000 besök på min blogg.

En siffra man måste vara nöjd med, även i landet där Jantelagen ibland regerar.
Mitt första inlägg skrevs den fjärde augusti 2008. När jag nyss läste genom det inser jag att jag fortfarande kan stå för det som står där, även om många flugkast gjorts sen dess och mycket vatten runnit genom strömmarna.
Nu sex år senare är fisket lika roligt, om inte roligare. Tack vare bloggen har jag fått nya fiskevänner runt om i landet.
Ibland ramlar det ner mail i inkorgen som berömmer mitt skrivande eller vill ha fisketips. Att få positiv feedback är alltid roligt och gör att jag vill dela med mig av mina fiskeupplevelser.
Så alla läsare där ute, tack för uppskattningen och än dröjer det nog ett tag till innan det sista inlägget skrivs.

Inga kommentarer: