torsdag 3 maj 2012

50 000



Då har besöksräknaren passerat den magiska gränsen på 50 000 besök på bloggen. Ja, egentligen är det lite fler för räknaren kom inte igång förrän i slutet av 2008 medan jag startade bloggen under augusti månad. I vilket fall som helst, en fantastisk siffra.
Tack till er som vill läsa om mitt fiske, mina flugor och andra funderingar.

För att fira detta kommer jag att lotta ut några "giftiga" flugor till en av er. Det enda ni behöver göra är att skicka ett mail med er adress eller lämna det i kommentarsfältet i bloggen, senast på lördag kväll.

3 kommentarer:

Marcin N sa...

Congratulations Stig! I love trout fishing, I visit Jamtland almost every year and your blog gives me very valuable fishing information (as long as google translator is able to help :) ).
Keep up the good work!

Stig Torniainen sa...

Thanks, glad you enjoying it :)

Jocke sa...

Uhlala! Dina flugor ser otroligt attraktiva ut, nästan så jag skulle kunna tänka mig att stoppa dom i munnen ;)

Joakim Nilsson
Tågvägen 2
57636 Sävsjö

Fortsätt inspirera!