lördag 1 maj 2010

Flugor, flugor.........

1:a maj kan firas med sång och marsch med fanor och plakat, eller så åker man in till stan´och shoppar lite. Jag valde det senare efter att kollat att de affärer jag ville besöka hade öppet. Stadium, Jula och Willys besöktes i tur och ordning. Med hem följde bl a ett par nya springskor, anpassade för terränglöpning. Det gäller att underhålla den kondition jag skaffade i vinters skidspår. Allt för att i sommar kunna vandra obehindrat till alla "Hemlijokki".

Efter att juniorerna somnat och Sambon åkt till dansgalan i Nälden tog jag plats bakom städet för ett kvällspass. Jag har, som jag nämt tidigare, ett gäng flugbeställningar att klara av.


Nu ska jag avsluta kvällen med en kall pils plus tilltugg och se om Barcá lyckas bjuda på lite skönt fotbollsgodis.

Inga kommentarer: