måndag 15 mars 2010

Traderaflugor & Lådrensning

Ikväll har jag lagt ut några flugor på Tradera igen. Det blev några fler matukastreamers, för de förra gick åt som en kall öl i Saharaöknen.




Ni känner väl igen flugorna vid det här laget. Måste säga att de längst till höger är bundna med en vinge och hackel av Brahma Hen Saddle. Det är otroligt mjuka och fina fjädrar, passar också ypperligt som ben på nymfer.



Jag har också städat i mina materiallådor och bestämt att göra mig av med sånt jag inte använt på länge. Då får jag ju plats med nya bra-ha-saker. Så det blev ytterligare några auktioner på Tradera.


Några förpackningar dubbing, lite gummiben, en hönssadel, Larva Lace, 400 krokar och en Metz tuppnacke kommer att gå under klubban. Kanske blir det lite sköna slantar att investera i nytt material.

Inga kommentarer: