torsdag 11 februari 2010

En får vara nöjd

Nu har det blivit omröstningsdags i Fiskejournalens tävling Sveriges nya fluga. Som jag tidigare berättade så skickade jag in 4 st bidrag. Glädjande nog så har alla fyra gått till final, vilket jag inte trodde, så en få vara nöjd. I finalen finns 15 st flugor att rösta på och röstar gör ni här . Nu är jag för blygsam för att kräva att ni ska rösta på mina flugor, men ta en titt och följ ert hjärtas röst. Så här ser i varje fall mina flugor ut:

ST-Fylking Fly

ST-Epoxy grå

ST-Dry Fly

ST-Caddis

3 kommentarer:

Johan sa...

Hej!
Kul för dig Stig att få med 4 flugor! Hoppas någon av de når ända fram till första plats!

Idag tog jag fram epoxyn men något inom mig gjorde att den försvann ner i en låda igen..... det måste vara epoxyspöket som hängde över mig igen =)

Väntar med spänning på en SBS till ST-Fylking

Jens sa...

Hej!
Du har då fått mina röster. Riktigt fina flugor!

Stig Torniainen sa...

Ska jobba på det Johan, för din skull :-)