söndag 17 januari 2010

Snabba cash

Nu börjar det bli dags att casha in lite stålar, för att få flugbindningen att gå runt. Kanske inte riktigt som bokens JW, där han måste jobba svart och deala cola för att kunna hänga med stekarna på innekrogarna i huvudstaden. Eller tänk tanken att jag vore flugbindningens JW:


- Tja, de e ST. Du jag har ett parti Epoxys jag måste bli av med. Kan vi ses på Bygget ikväll. ?


Inte direkt trovärdigt, eller hur ?
I vilket fall som helst så har jag återigen lagt ut några auktioner med flugor på Tradera. Min målsättningen är som sagt att få det att gå jämt upp, min lilla hobby. Vill ni se på flugorna så hittar du den första här . Det är några Epoxystreamers, Zonkers, nymfer och torrflugor. Det är första gången jag lägger ut torrflugor av foam. Får se om de går att sälja.











Förresten, har ni inte läst Jens Lapidus "Snabba cash" så gör det och fortsätt gärna med uppföljaren "Aldrig fucka upp". Klart läsvärda.

Inga kommentarer: